Cinc cèntims de la situació de la premsa en paper

quiosc premsa escrita paper
Les vendes de premsa al quiosc han caigut un 9% en un any | Foto: Photopin

Els diaris impresos han patit els darrers anys una forta davallada en la inversió en publicitat, una reducció del nombre de lectors i difusió de les capçaleres i veuen encara com, malgrat que les seves edicions digitals incrementen dia a dia la xifra de visites, això no s’acaba de traduir del tot al compte de resultats. Aquestes, i moltes altres, són conclusions del darrer informe Libro Blanco de la Prensa, editat per l’Associació d’Editors de Diaris Espanyols (AEDE), que analitza les xifres de vendes, consum, difusió i ingressos de les capçaleres de tot l’Estat i fa una comparativa en el temps (des del 2004 fins al 2014) per entendre quin és el futur de la premsa escrita. El Report.cat ofereix un resum visual de les dades més significatives de l’informe.


Escriure a Report.cat

Adrián Caballero

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *