Betevé marca la diferència
La cadena va rebre excel·lents crítiques per la cobertura de la post-sentència del Procés.
La cadena va rebre excel·lents crítiques per la cobertura de la post-sentència del Procés.
Anàlisi de la cobertura televisiva dels fets derivats de la sentència del Procés.
L’explosió del branded content a l’entorn digital desafia la distinció entre informació i publicitat.
Els gegants tecnològics contracten força periodistes i alguns, com LinkedIn, fins i tot han creat una redacció pròpia.
Philippe Lançon narra en un llibre el drama viscut arran de l’atac a Charlie Hebdo.
Les dues empreses amb més capçaleres del país es fusionen mentre d’altres lluiten per sobreviure.
La credibilitat de la UE té molt a veure amb la batalla contra les empreses tecnològiques per la desinformació.
Katharine Viner, editora en cap del Guardian, va explicar al GEN Summit l’evolució del rotatiu als darrers anys.
Els mitjans que consumim i les xarxes socials influeixen (en part) en el nostre vot.
Un estudi demostra que, al contrari del que es pensa, mitjans digitals i xarxes socials aporten diferents punts de vista als lectors.