La marca del compromís
El segell de compromís ètic del Consell de la Informació (CIC) implica apostar per un periodisme rigorós.
El segell de compromís ètic del Consell de la Informació (CIC) implica apostar per un periodisme rigorós.
La capacitat d’atenció, fruit de l’entorn digital, afecta el consum mediàtic
S’actualitzen les recomanacions sobre el tractament LGBTI+ als mitjans audiovisuals
Els mitjans de comunicació cada cop utilitzen més la popular xarxa social xinesa, la preferida dels joves.
Àngel Rodríguez, expert en llenguatge sonor, reflexiona sobre la capacitat evocativa de la veu a la ràdio
Salaris baixos, jornades interminables i intrusisme laboral castiguen als professionals que accedeixen al mercat laboral
L’obra sobre el fundador de WikiLeaks es pot veure al Teatre Gaudí fins el 31 de març.
Destaquem els fets més rellevants dels cent anys de l’arribada de la ràdio a casa nostra i analitzem el consum actual.
Més enllà dels esports, els mitjans generalistes no acabaven de trobar el seu lloc en la plataforma
Descobrim les cinc tendències en comunicació que es viuran al llarg de l’any, segons els experts de la UOC