Nou situacions ridícules dels blocs electorals
La imposició del minutatge i de l’ordre d’aparicions als mitjans públics implica moments realment absurds .
La imposició del minutatge i de l’ordre d’aparicions als mitjans públics implica moments realment absurds .
Diferents estudis confirmen que els ciutadans reforcen la seva ideologia amb mitjans de comunicació afins.
El CCCB torna a ser l’espai on podrem visitar les millors fotografies del World Press Photo 2015
El futur per la premsa local encara és incert però apunta cap a Internet
Canvia el consum d’informació segons l’edat? Ho tracta de resoldre el darrer informe del Pew Research Center
L’adquisició del Nat. Geographic és la darrera d’alguns sonats i polèmics moviments del magnat australià
No hi ha redacció al món que no hagi debatut sobre la publicació o no de la foto del cadàver del nen sirià ofegat mentre tractava d’arribar a Europa.
Analitzem les principals conclusions del Digital News Report 2015, una investigació de la Universitat d’Oxford.
Davant la crisi als mitjans, cada vegada més periodistes creen el seu ‘personal branding’ o marca personal. Què és? Funciona en el nostre ofici?
El Col·legi de Periodistes de Barcelona ha iniciat una campanya per recaptar microdonacions per portar els blocs electorals al Tribunal d’Estrasburg.